Velkommen til min blog

Som livet ændrer bane, ændrer bloggen også indhold. Fremover kan du læse om det, der fylder i mit liv her og nu. Bloggen handler nu om specialeskrivning og det at være (næsten) nyuddannet.

søndag den 9. oktober 2011

Så var der det der med billeder...

Nu siger billeder jo mere end tusinde ord, og jeg har lagt mærke til, at der er lige lovligt meget tekst på bloggen. Så selvom den har fået et make over - et mindre ansigtsløft og, synes jeg selv, er blevet noget pænere, så er den altså også lidt kedelig at se på.

Det var jo let nok, da bloggen handlede om min tid i New Zealand (må jeg lige pause den her og sætte en tankestreg - ahh New Zealand, sikken et dejligt land og en dejlig tid. I miss you!). Dengang kunne jeg bare poste et af de milliarder af billeder, jeg tog af den taknemmelige natur. Billedtemaet for en specialeblog er altså ikke helt så let.

Så nu smider jeg bolden ud til jer, kære læsere. Hvad skal der billeder af på specialebloggen? Er det billeder af bøgerne, jeg bruger, specialepladsen (jeg har ikke begrænset mig af et specialekontor - hele verden er pt. min specialeplads), udviklingen i specialerodet, årstiderne, der skifter, mig, der får grå hår i hovedet, mig, der river håret ud på mig selv, generelle dagligdagsbilleder som f.eks. den mad, jeg laver eller noget helt tredje. Kun fantasien sætter grænser.

Så kom med dit bud til at peppe bloggen op :-)

1 kommentar: